Bár csak részben tanúskodik alkalmatlanságról, mégis nagyon tanulságos az ételrendelő szolgáltatások működése. A futárokkal sok gond nem szokott lenni, én legalábbis mindig csodálom azokat, akik 200-300 forintos jattért hóban-fagyban robogóznak a városban. Valami azonban mégiscsak el van baszva, hiszen nem egy alkalommal fordult már elő, hogy az étvágyam is elment, mire a rendelt kajának nekiláttam. Mindezt azért, mert bizonyos pofonegyszerű szolgáltatásokat hiába kínálnak fel az éttermek, mégsem teljesítik a vállaltakat.
Az egyik ilyen az időre rendelés, vagyis az az opció, hogy a rendelt ételt ne a lehető leghamarabb szállítsák, hanem például akkorra, amikor már otthon vagyunk, amikor már megéhezünk, stb. A Netpincér oldala ugyan felajánlja ezt a szolgáltatást, az éttermek és a futárok azonban leszarják, s akkor hozzák ki, amikor elkészül. Ha akkor még a kádban áztatod magad, akkor rábasztál, mehetsz ki a folyosóra a bukósisakban ácsorgó fószerhez, aki csak a vállát vonogatja.
A másik hasonló opció - a Netpincéren ugyancsak választható - a "nagy címletű bankjeggyel fizetek" bejelölése, amelyet az ételszállítók ugyancsak figyelmen kívül hagynak. Gyakran még egy ötezresből is gondot okoz visszaadni, márpedig az ember nem azért rendel ételt házhoz, hogy utána leszaladgáljon a gyrososhoz pénzt váltani. Akik ugyan jó vendéglátók (mármint a törökök), de ebben speciel bunkók, szemrebbenés nélkül hazudják, hogy nincs párezer apróban.
A jópofa az, hogy mindkét dolog döccenőmentesen működik a taxisoknál. Persze nekik nem kell minden fuvar után elszámolniuk, de némi váltópénzről a robogósok is gondoskodhatnának. Az időre történő taxirendelés pedig szintén működik, bár nekik valóban nem kell előtte pizzát sütniük.